niedziela, 28 kwietnia 2019

, , , , , , ,

Śniadaniowe placki bananowe, zdrowe śniadanie na słodko bez dodatku cukru

Śniadania na słodko są jednym ze skutecznych sposobów na pozbycie się chęci podjadania słodyczy w ciągu dnia. U mnie sprawdza się to doskonale. Porcja zdrowej słodkości z samego rana sprawia, że w ciągu dnia nie czuję potrzeby sięgania po słodkości. 
Poza tym śniadania na słodko są przepyszne, co już samo w sobie powinno być wystarczającą zachętą do spróbowania ;)

Tym razem postawiłam na placki słodzone jedynie bananem. Zdrowe pełne ziarna, naturalna słodycz, nutka kokosa. Brzmi jak pyszny początek dnia ;)

Na blogu znajdziecie wiele innych pomysłów na słodkie, zdrowe posiłki śniadaniowe. Moje ulubione propozycje:





Śniadaniowe placki bananowe bez cukru



ŚNIADANIOWE PLACKI BANANOWE


Czas przygotowania 20-30 minut
Z podanych składników wyszło 5 placków


1 jajko
Łyżka mąki kokosowej
2 łyżki płatków owsianych
Łyżka siemienia lnianego
Banan
Skórka cytrynowa
Soda oczyszczona


  • Płatki i siemię lniane zmielić na mąkę
  • Banana rozgnieść widelcem i połączyć z jajkiem
  • Do masy jajeczno-bananowej dodać mąki, skórkę cytrynową oraz odrobinę sody 
  • Wymieszać i odstawić na 5 minut
  • Po tym czasie dolać tyle wody, aby uzyskać konsystencję gęstego jogurtu
  • Porcje ciasta wykładać na rozgrzaną patelnię (ja smażę na suchej teflonowej) i smażyć na małym ogniu z dwóch stron pod przykryciem 
  • Ja podałam placki z serkiem wiejskim, wiśniami i bananem


Śniadaniowe placki bananowe bez cukru
Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz